تجهیزات اداری

هر دفتر یا اداره‌ای برای عملکرد هر چه بهتر کارکنان خود نیاز به تجهیزاتی جهت تسهیل امور اداری دارد. مواردی که در سرعت روند انجام کارها و کیفیت بالاتر اجرای آن‌ها نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال زیرمانیتوری با قابلیت تنظیم ارتفاع برای جلوگیری از خستگی گردن، ست رومیزی برای وسایل مورد استفاده روی میز کار و یا جاقلمی برای ساماندهی بهتر لوازم تحریر از جمله‌ی این کاربردهاست. شرکت طرح و تکامل آماده است که برای تجهیز وسایل اداری مورد نیاز مشتریان خود همکاری لازم را انجام دهد. همچنین امکان سفارشی سازی تمامی اقلام مانند ویرایش در طرح محصول و یا اضافه شدن لوگو و نوشته‌ای مرتبط با مشتری نیز وجود دارد.